torsdag 3 september 2009

Usch, innan jag hoppar in i duschen måste jag bara få visa berätta en sak..Hittade på YouTube en video som sedan gjorde att jag hittade fler..och det var om Malin Karlsson och Therese Johansson Rojo..Ni vet dom två unga tjejerna som mist livet nu under sommaren..Börjar alltid gråta när jag kollar på dom, även om jag inte känner dom. Tänk att dom innan sommaren säkert planerade sitt liv, allt dom skulle hinna göra..och ju mer jag kollar, ju mer jag letar hittar jag fler och fler filmer om ungdomar som avlidit. Kan inte ens tänka, hur det känns för deras kompisar, hur skulle jag klara mig utan mina änglar? Så, ni vet att jag älskar er! Glöm aldrig det. Jag måste verkligen börja uppskatta alla och komma ihåg att visa hur mycket ni betyder, innan det är försent.



Rip..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar