tisdag 1 september 2009

Look, she's back!

Tjaa allihopa! Har haft ett litet blogg upphåll, cirka 3 veckor eller något? Var helt enkelt så trött på allt och visste inte vad jag skulle skriva, men nu är jag tillbaka..får se hur länge det håller nu? Hade igentligen tänkt starta en ny blogg, ja igen..jag är nog den person som har mest startade bloggar! ;P Men hittade en ny sida med otroligt roliga bakgrunder till bloggar på blogspot - http://www.thecutestblogontheblock.com. En del är ju lite halv töntiga med vissa ( som den otroligt coola jag har! ;) ) funkar! Tänkte ändra namnet också, men tyckte den headern jag redan hade passade så bra till den nya bakgrunden så ändrar inte det nu..! Och så undrar säkert vissa vad jag gör hemma halv 12 en tisdag? Jo det är så här att jag har blivit sjuk, inte så hemskt mycket men efter alla hysterier om svininfluensan och att man måste stanna hemma om man känner sig dålig så tänkte jag att var inte värt risken..Vi skulle också ha sprungit idag på idrotten så det kändes lite onödigt.

Kissesandhugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar