torsdag 13 augusti 2009

Okej, jag är så sjuk hyper! Tänkte göra mig iordninig och så, försöka komma i tid i säng. Måste ju upp vid 5 imorgon. Men är så hyper! Känns som när man var liten, dagen före julafton! Helt sick! ;P Men ska försöka läsa lite, brukar göra mig trött! Får sms:a lite också..måste bli trött! xP
Helt sjukt hur fort tiden går, känns som igår som vi planerade och bokade hotell och nu är det ju! Kommer bli en helt insane helg, vet det. Mycket skratt och roliga stunder!



Faling down - space cowboys! Hörde den här låten hos mormor idag när jag satt och slötittade på MTV. Två gånger hörde jag den, och första gången tyckte jag inte den var speciellt bra, men andra gången blev den bättre! Och nu efter att ha lyssnat på den hela kvällen så är den as bra! Så ge den lite tid så blir det en drog! :D

Så, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar