fredag 10 juli 2009

Like the wind

Godnatt.
Känner mig otroligt mycket bättre. Lite läskigt det här. Ena stunden är allt bra, sen känns det som att en akut tripp till sjukhuset är min enda räddning. Hoppas det har gett sig nu! Skulle gärna sitta uppe hela natten, men ska jobba imorgon. 08.00 - 12.30. Ganska skönt att jobba morgon, inte så många som köper jordgubbar kl 8 på morgonen.
Ska försöka ta lite bilder imorgon också ;) haha..
Frida ska ju jobba hela helgen också, så det blir kind of lungt för mig hela helgen! :P Men sen så åker dom bort här, så blir ensam två nätter (: Men ena natten måste jag ändå sova hos Frida för jag jobbar tisdagkväll och Frida jobbar på onsdag.
Sen åker vi ju den 14 augusti, Sthlm here we come!! (:
Sen blir det ju Milow 18 oktober i Göteborg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar