torsdag 3 september 2009

Torsdag!


Helt underbar är han i PS. I love you..Give meee!

Jag är helt slut..en hel dag i skolan, till halv 4. Fatta, HALV 4..Det är inte mänskligt!! Aja iallafall orkade jag igenom hela dagen, trots att jag kände att jag bara ville hem och dra täcket över huvudet, dels för att jag mådde blaha och för att mitt hår var fan förjävligt! Orkade inte duscha imorse, det var liksom - duscha eller gå till skolan..och kände att folk skulle nog sakna mig för mycket om jag inte kom så fick liksom hoppa duschandet. Men det skulle jag inte gjort, nasty säger jag bara! Så nu ska jag hoppa in i duschen, för jag har kommit på värsta bra grejen..Eftersom jag och Friiiidis ska till hennes pappa imorgon och kommer vara där hela helgen så duschar jag nu och sen imorgon innan vi åker! Perfekt!



Aja, nog om mitt duschande! ;) Köpte present till Rebecca idag också, sötnosen fyller år imorgon!! (: Sen fick jag mina H&M skor, och det är med gråten i halsen som jag måste skicka tillbaka dom..helt omöjliga att gå i...Så får helt enkelt hitta nya!

Nu blir det duschen, gud vilket duschinlägg det blev! ;P



Kissesandhugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar